Dutch information

On this page information is found which only apply to Dutch Employees of the Capturum Software Group (due to Dutch regulations). Because of this these pages aren’t translated.

Pandzaken

10.4 Alarm

 

Indien het alarm afgaat buiten werktijd wordt er contact met Schipper Security B.V. opgenomen. Mocht het iets betreffen op onze vleugel dan neemt Schipper Security contract op met Johannes of Rob. Het personeel kan geen alarm aan- of uitzetten.

Eens per jaar wordt het alarmsysteem gecheckt. Mochten daar bevindingen uit voortkomen dan wordt dit doorgegeven aan de verhuurder.

Gameroom

 

De gameroom dient een representatieve ruimte te zijn. Klanten worden soms rondgeleid en daarom dienen de etensresten en voorraad van verschillende zaken netjes opgeruimd te zijn. Houd hier rekening mee.

Onze visie is dat de gameroom nooit af is. Dus als je leuke ideeën hebt voor meer sfeer, meld ze dan bij Marga, dan gaan we kijken wat we daarmee kunnen!

10.1 Inventaris

 

De inventaris houdt alle zaken in die los in het pand staan en betrekking hebben op onze afdelingen. Onder de verantwoordelijkheid van deze afdeling valt bijvoorbeeld pennen, papier, inkt, etc, maar ook de grote zaken als bureau, printers etc. Alle wijzigingen in de inventaris kunnen bij Marga en/of Rob worden aangegeven. Indien er iets stuk is of aanvullends gekocht moet worden, kan dit ook worden aangegeven.

10.3 Koeling / Verwarming

 

De verwarmings- en luchtbehandelingsinstallatie is van maandag tot en met vrijdag actief van 06.00 uur tot en met 18.00 uur. Op onze eigen vleugel kunnen wij middels de overwerktimer (linker kastje aan de muur) instellen dat de verwarming langer aanblijft. Het aantal uren welke ingesteld worden lopen automatisch af. Als die uren zijn verlopen gaat de installatie automatisch in nachtverlaging.

Koelsysteem

In de zomer van 2021 is de topkoeling van de Traverse 2 vervangen. In de zomerperiode wordt middels de topkoeling lucht ingeblazen van 16,5 graden. Dit kun je tot maximaal 1,5 graad bijstellen naar boven of beneden. Als alle deuren en ramen dichtgehouden worden dient dit optimaal te werken.

Verwarmen

Het pand wordt verwarmd door middel van een warmtepompsysteem. Er wordt lucht ingeblazen van 21 graden. Dit kun je tot 1,5 graad bijstellen naar boven of beneden. Mocht men overwerken in de avond dan kan de overwerktimer aangezet worden, zodat de verwarming langer aan blijft. De radiatoren kunnen aan de onderkant met een knop aan- of uitgedraaid worden.

Als er klachten zijn over de koeling of verwarming van het pand, kan je dit melden bij Marga. Zij geeft dit door aan Tjaco, de verhuurder.

10.2 Pand

 

Het pand waarin de bedrijven zijn gevestigd, is gehuurd tot eind 2019 bij Van der Meijden Vastgoed. Dit pand wordt gehuurd inclusief gas, water en licht. Als er zaken spelen kan er contact opgenomen worden met dhr. Van der Meijden.

Contactgegevens:
Dhr. Tjaco Floor
tjaco@prinsschilderwerken.nl
06 – 10 99 31 16

8.3 Parkeren

 

Waar kan je parkeren rondom het pand?

Het pand is van maan- tot en met vrijdag bereikbaar van 06.00 uur tot 22.00 uur.

Rondom het pand zijn voldoende parkeerplekken waar je kunt parkeren. Mocht je geen elektrische auto rijden dan is het niet de bedoeling dat je op die parkeerplaatsen bij de entree parkeert.

De fietsen kunnen aan de voor- en achterkant van het pand in het fietsenhok gezet worden. Hier is voldoende ruimte.

10.5 Systeembeheer

 

Het systeembeheer bestaat uit het klein onderhoud aan de pc’s en randapparatuur en betreft alleen computers van de eigen afdeling. Dit kan zijn dat er een printer niet werkt of dat iemand een laptop niet aan de praat krijgt. Voor groter onderhoud werken we samen met Van De Pol Automatisering.

De hardware in het pand zelf, de patchkast, zijn de verantwoordelijkheid van Van de Pol Automatisering. Mochten hier problemen mee zijn kan je ze via de systeembeheerder Jasper contacten. Bij zijn afwezigheid hierbij de directe contactgegevens: 0488 – 44 10 68 en/of 06 – 23 77 83 13.

Het wachtwoord van de draadloze router moet eens per kwartaal worden veranderd. Hier moet een veilig wachtwoord voor gekozen worden en de aanvragen moeten via de verantwoordelijke worden uitgegeven.

Systeembeheerder

Voor Emendis en Intergrip – Jasper Pasman

10.7 Vergaderruimte reserveren

 

Vergaderruimte reserveren

We hebben drie ruimtes die gereserveerd kunnen worden voor vergaderingen/meetings;

Mocht je een vergadering willen plannen in een van deze ruimtes kijk dan in de gedeelde agenda van bovenstaande accounts of de ruimte beschikbaar is en reserveer deze dan door een uitnodiging te sturen naar bovenstaand e-mailadres. Indien de ruimte beschikbaar is zal je meeting worden geaccepteerd, waarna deze definitief ingepland staat.

Let op; wie het eerst komt…

Mocht een ruimte al bezet zijn, overleg onderling of ruilen/schuiven mogelijk is.

Schuif voor het verlaten van de vergaderruimte je stoel aan tafel en zet de televisie uit. Mocht je vragen hebben inzake de televisie dan kun je deze stellen aan Jasper.